PGr 8. ročník

Základní úpravy digitálních fotografií

28.10.2012 10:13
  V tomto úkolu jsme měli upravit fotografie. K tomu nám sloužily programy Photofilter, Paint.net a Ashampoo. Postupně jsme si je měli vyzkoušet a potom použít i v praxi a to tak že jsme měli fotografie různě zestvětli, ztmavit přidat jas a tak dál. Abyste si to mohli lépe představit tak...

—————


PGr 8. ročník

Základní a pokročilé úpravy fotografií

12.11.2012 07:46
  Při tomto úkolu jsme mněli pokročile upravit fotografie, velikou zajímavostí bylo úprava svislic nebo taky retuše.

—————


PGr 8. ročník

Vylepšení fotografií

25.11.2012 20:10
  V tomto úkolu jsme měli z nepovedené fotografie udělat lepší. Používali jsme v této hodině paint.net takže jsem mi tahle hodina docela líbila protože paint.net patří k mým oblíbeným.

—————


PGr 8. ročník

Fotomontáž

06.12.2012 13:54
  Při tomto úkolu jsme mněli vytvořit v paint.net fotomontáž vlastni neexistující ašské reality. Tento úkol mě velmi bavil. Ale nejdříve jsme měli na rozcvičení vytvořit plakát na hasičský den ve škole. Potom jsme měli dělat tu neexistující ašskou realitu. Moje vlastní...

—————


PGr 8. ročník

Fotokoláž

23.12.2012 15:00
  V tomto úkolu jsme měli vytvořit z jednoho obrázku fotokoláž co znamená že to bylo poskládané z několika menších částí, které na sebe navazovali. Tentokrát jsme pracovali s programem paint.net ale už i ve vrstvách. Z úvodní fotografie, z které jsme udělali kopii tak jsme měli vyříznout...

—————


PGr 8. ročník

GIMP

20.01.2013 19:50
  V tomto úkolu jsme měli udělat pokročilejší úpravu fotek. Používali jsme program GIMP který sice vypadá, trocho jinak, ale časem si zvykneš. Tato práce se může zdát na první pohled obtížná ale pravda je jinde.

—————


PGr 8. ročník

Fotomontáž

24.02.2013 09:57
  V tomto úkolu jsme měli vytvořit fotomontáž z fotografie a obrázku. V tomto případě jsme zase pracovali v programu GIMP 2. Jednou z hlavních částí je správně si poskládat vrstvy, to znamená, že si nejdříve dáme obrázek a pod něj fotografii. V následujícím kroku si musíme fotografii vhodně...

—————


PGr 8. ročník

GIMP 4 (puzzle)

26.02.2013 15:57
V tomto úkolu jsme měli z fotografie vytvořit puzzle. Bylo to opět pracování ve vrstvách. Nejprve jsme si měli v nové vrstvě vytvořit puzzle pomocí filtru. Potom jsme jednotlivé puzzle obarvily a potom jsme si jeden po druhých označili, přepnuli na vrstvu s obrázkem a potom zkopírovali, takže to...

—————


PGr 8. ročník

Produktová fotografie

16.03.2013 18:01
  V tomto úkolu jsme měli vytvořit produktovou fotografii. Pracovali jsme opět v programu GIMP 2. Tento úkol mi přešel jednoduchý a časově velmi krátký. Jinak tento úkol se mi líbil v tom, že jsem se naučil dělat produktovou fotografii.

—————


PGr 8. ročník

Výskok z fotky

30.03.2013 10:13
V tomto úkolu jsme měli vytvořit jakýsi výskok z fotografie. Používali jsme k tomu program GIMP 2. Obrázek jsme vytvořili pomocí rychlé masky a vrstev. Tento úkol se začátku jevil jako složitější ale nakonec to nebylo nějak vůbec těžké.

—————


PGr 8. ročník

Silueta

09.04.2013 15:46
V tomto úkolu jsme měly vytvořit siluetu. To znamená, že jsme opět pracovaly v programu GIMP 2. Pracovaly jsme opět ve vrstvách a maskách. Tento úkol se mi zdál docela lehký na rozdíl od toho minulého ale ten minulý zase tak až těžký nebyl. A ještě také nějaká silueta z internetu pro inspiraci.(ale...

—————


PGr 8. ročník

Panografie

26.04.2013 12:33
V tomto úkolu jsme měly vytvořit panografii. Tato práce bylo opět v programu GIMP 2 a měla by být i poslední práci v tomto programu. Tento úkol nebyl nějak náročný, ale musely jsme se hodně orientovat ve vrstvách. Na jednom obrázku bylo zhruba 35 vrstev. Tento úkol se mi vcelku líbil a zaujal mě. A...

—————


PGr 8. ročník

Panorama

26.05.2013 10:33
Je to práce, při které si musíte nafotit vlastní fotky. Jako v prvním programu jsme dělaly v programu Panorama Perfect Lite. Práce v programu nebyla nějak složitá ale docela časově náročná. Potom jsme vytvářely na internetové stránce Dermandar. Tato práce byla velice jednoduchá a krátká a velice...

—————